måndag 17 juni 2013

Sommarens favorit

Här är det lite glest mellan inläggen just nu men det finns så mycket annat som är roligt när sol & sommarvärme äntligen är här! 





Här är en av mina favoriter för sommarens fester & jippon. En underbart härlig klänning från Ilse Jacobsen i somrigt coola färger.
Jag jobbar på att våga mer färg och dessa somriga toner som nästan är neon gillar jag skarpt.
Nu får jag bara jobba lite mer på brännan för att matcha hudtonen! ( I vanliga fall är jag blek som ett lakan! )

Klänningen är köpt på Creative Lounge.
Missa inte deras rea som startat nu, det mesta till 50% med koden SUMMERSALE. 
 
 
 
Ha en fin dag i solen!
 

6 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning! Passade dig perfekt!

    Kram, kram!!!

    SvaraRadera
  2. Den passar dig perfekt, jätte fin :) Kul med rea tider, såg du gant rean? en av mina favoriter. Hoppas att du får en härlig dag!

    Kram/ suvi

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar klänning. Creative Lounge har mycket snyggt.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken snygg klänning, och härliga färger. Verkar som jag får kika in där ;)
    Ha det gott.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Så himla fin klänning på fina dig =)
    Den skulle jag med kunna tänka mig. Tack för tipset.
    Kramen =)

    SvaraRadera
  6. Vackra du! Och vackra klänningen! CL har mkt fint. Jag var på ett bloggevent för nåt år sedan som anordnades av bl.a. Hanna Graaf och hon hade en underbart vacker Ilse J.-skapelse. Jag hade innan det bara sett hennes gummistövlar.

    Jag är så glad för jag vann en sådan fin klänning nyligen. Fast jag har tyvärr inte fått den än, men hoppas på att den kommer snart:) Hoppas att ni har det fint i vackra Oslo! Bästa torsdagen önskar jag dig! kram!/tanja

    SvaraRadera